Nyduschad och go

Tja!

Helgen som var, var väldigt lugn.
Hade lite olika alternativ, men det blev inget istället. hah. typiskt.
Jag var hemma och såg äntligen Avatar!
Fantastisk film!

Imorgon har jag inbjudan till Vip-kväll på Limit. Jag tar med mig några kollegor.
Se om man kan fynda nått fint!
Men detta är en hyfsat fattig månad då jag var sjuk som ett as förra månaden.
Det återspeglas ju tyvärr i löneutbetalningen.
Men men.

Blir fortfarande sur på att man inte kan se alla inlägg på en månad.
Var fan är tidigare-knappen egentligen?
ÅH..ibland stör jag mig så på blogg.se
Men så är verkar det ju rätt meckigt att byta också. Man får ju liksom inte med sina gamla inlägg heller.
Surt.
Så min fråga är; när ska blogg.se bättra sig?
Önskemål:
- Svara på kommentarer
- "Tidigare inlägg"-knapp!
- Tidsinställa inlägg
- Mer info på statistiken.
m.m.
Någon som håller med?


2010-04-26 @ 19:29:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback