Lång uppdatering som kompensation

Ibland hamnar jag i s.k. bloggsvackor.
Har haft en sån nu.
Sorry.

Idag har det varit soligt och skönt ute. Me like
Det var Garagesale på Magasinsgatan idag. Massa affärer som kör lagerrensning ute på ett litet marknadstorg liksom.
Jag fyndade lite iaf.
En t-shirt från Cheap Monday för 25 spänn. Sen en svart-vit leopardscarf, ett svart linne med "smyckeskrage" från vila och en nudefärgad väst med lite olika nitar på. Dessa tre för 150:-
Inte dumt!
Vi blev inte långvariga dock för Milo var med och det var mycket folk. Vi gick runt i stan på mysiga bakgator och längs kanalen istället.

Sen åkte vi hem till Mikes föräldrar för en fika.
Vi passade på att lämna Milo där så vi kunde åka en snabbis till antikhandlaren och kolla lite. Ibland får han in grymt coola prylar.
Vi hittade ett soffbord som vi blev småkära i...Men det är fel färg på trät och gammalt med mycket snickeri som blir jobbigt som fan att slipa och måla.
Vi ska klura påt.
Ska kolla in lite andra ställen i veckan.
Imorgon ska jag och Milo ut på Hising Island och träffa Angelica och hennes två papillon.
Ska bli mysigt och roligt. Kan de leka med varandra de små liven.
Usch...smakar rått kött i munnen på mig typ.
Gjorde helstekt fläskfilé i ugnen.
Den var inne i typ 25-30 minuter på 200 grader, men när jag lagt upp och börjat äta så tyckte jag köttet var lite väl rosa och "mört"...Smakade inte genomstekt.
Rädd för parasiter och annat otrevligt så sprang jag ut i köket för att steka på mina bitar lite mer.
Men smaken rotade sig liksom fast och jag tappade matlusten...
FAN.
Stod länge med maten =(
Imorgon blir det sallad.
2010-04-10 @ 20:23:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback