Ilsket tillägg

Jag måste tillägga...
När vi gick till bilen så gick jag där glad i hågen med Milo i kopplet, men VAD händer då?
Jo! Det är ett gruslager modell tjockare på vägen vilket gör att jag "halkar" till med vänsterbenet.
SÅKLART!
Jag ramlade dock inte som tur är men ändå.
Nu har jag ju ont i vaden som fan igen. På samma ställe som de senaste 8 veckorna.
FAAAAAAAAN.
Jag dör om detta håller i sig! Jag hade ju bara två-tre veckor kvar av läkningsprocessen på dryga 10 veckor...
Misär misär misär.
Vad fan vad det bra för? VA!
Sopa upp gruset för helvete!
Dom är seriöst helt jävla bönnrötna i den delen av stan att hålla ordning på sin vägghållning.
Va likadant med snön. Plogningen åt helvete.
Här i Majorna är det super! Allt grus sopades bort av maskiner under en dag för längesen.
2010-04-10 @ 20:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback