Hej och hå

Shit va mycket råd jag fick angående plattång.
Både här och på fejjan.
Tack alla!...en.
Bara för det vann Jussans tips och det blir en Ga.Ma jag önskar mig.
Så hade nån annan nått bättre tips kan ni ju få skämmas för att ni är så dåliga vänner som inte vill mitt hår sitt bästa!!

Haha.

Igår var vi på Mio i Gamlestan som ska stänga och därför hade utförsäljning.
Vi skulle kolla säng, men vi måste ju matcha mikaels 90 säng så madrasserna är lika tjocka annars blir det ju cp.
Så det sket sig. Annars hittade jag ju en Superior för mindre än halva priset.
Inte dumt.
Istället köpte vi ett vitrinskåp i ek. Så vi kunde äntligen göra oss av med hurtsen och dvdstället (jag hatar allt vad cdställ och dvdställ heter. Så ugly).
Vi köpte även ett till skåp att ha vid väggen mitt emot sängen, istället för småborden.
Jättefint i valnöt, med fyra mindre vita lådor nedtill. Upptill är det två skåpsluckor i frostat glas.
Superfin verkligen.
Dessutom köpte vi en spegel till hallen.
Nu måste vi dock borra i betong...kul.

Bilder kommer.
2009-09-22 @ 17:24:04 Permalink


Kommentarer
Postat av: L
Postat av: Josefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback