Grattis Sanna!!

Idag är din bemärkelsedag. Klockan är nämligen 01.56.
Igår, i min uppfattning, fredag firade vi dig med pompa och ståt.
Eller iaf vin och cider och skönsång!

Jag kom till Uddevalla vid fyra. Jussan plockade upp mig på Torp.
Åkte hem till hennes päron. Käkade och gjorde oss snygga.
Vi var hemma hos Sara vid typ halv åtta.
Bra drag och mycket humor och intressanta samtal, I must say.

Vid...halv tolv (?) drog vi in till Cheers.
När vi gått två tredjedelar kom Angelicas bror körandes i sitt jobb, nämligen en buss.
Vi fick såklart åka med. SNÄLL!
Som tack sjöng vi "En busschaufför, en busschaufför..." hela vägen.
Han uppskattade det! Verkligen.

På Cheers var det ös ska jag säga er. Massa goa hits och gött folk.
Jag och Jussan var som vanligt rätt bra på att höras.
Satt och gapade efter folk vi i vår egna fina mening var bundisar med.
Haha. Fan va stört.
Mycket "sång" och sittdans var på schemat.
Jävelberg vad kul vi hade!!

När de stängde rumlade jag och Jussan nerför kungsgatan till Chaplin för fyllekäk och skjuts.
I kön till chaplin var det ett jäkla kacklande. Men inte var det hönor. Det var två tuppar i varsin generation.
Dock väääldigt underhållande.
"Du är ju bara en skit hög"
Hahahahaha
Alltså inte en skithög utan just en skit hög.
Han var kort. Med andra ord.

Sen kom iaf Jussans mami och plockade upp oss.
Jag satt blixtstilla med min kebab med mos i baksätet. Livrädd för att spilla.
Jussan hade skrämt upp mig.

Väl hemma fick vi separationsångest så vi var tvugna att bädda i hennes rum åt mig, så vi kunde sova i samma rum. Åh.

När vi vaknade åt vi frulle, kollade Idol, köpte godis, glana på Baksmällan och sen gjorde vi oss iordning och mötte Sanna o co på Torp.
Sen åkte jag och Juss hem till hennes syrra och lämnade en present till Anders.
Alla fyller år nu.
Vi åt tårta och busade med katten. Som jag döpte om till DKNY.
Alla superhäftiga modebloggare döper ju sina djur efter Gucci, Armani osv.
Vi ska väl inte va sämre?
Vilken dag som helst ska jag döpa om Milo till Balenciaga. Då kan man kalla honom för Ballen.

Vid kvart över åtta var jag på hemmaplan igen.

Nu börjar det bli dags för natten.
Avslutar med ett litet kollage från gårdagen.
Jag glömde kameran på förfesten så inga bilder från krogen. Typiskt mig.


2009-09-20 @ 02:10:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback