Flickan som lekte med elden



Har varit på bio ikväll med några vänner och sett Flickan som lekte med elden.
Mycket bra film, ännu bättre bok!
Kan verkligen rekommendera denna! Och ni som läst böckerna, GÖR DET!
Dom är helt fantastiska. Kunde inte sluta läsa.
Längtar tills sista filmen kommer.
Trailern för New Moon visades också, så jag fick bli helt till mig.
Åh vad jag längtar!!!
20 november...

Kollat på idol precis på nätet.
Älskar detta program.
Sån är jag.
Stör mig på: Durna (res upp huvudet för fan), Eddie (sluta flaxa okontrollerat) och säkert flera.
Tummen upp för: Erik, Tove och Clara.

Nu ska jag se Fringe.

Gonatt.
2009-09-24 @ 23:50:34 Permalink


Kommentarer
Postat av: ida
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback