Necrobiosis Lipoidica

Kul!

Min hudläkare ringde precis angående mitt mystiska märke på benet.
Det är ju ca 6 veckor sen jag var där så det var ju skönt att äntligen få besked.
Beskedet var ju inte så mysigt direkt.
Ska på återbesök den 20 november, så ska hon kolla på det igen, för jag tycker att det blivit sämre, trots behandling.
Jag var ju tvungen att googla. Ska man aldrig göra. Alltid de värsta fallen man hittar.
Mitt märke ser väldigt oskyldigt ut i jämförelse med alla andra jag hittade.

http://huden.nu/dermatologen/necrobiosis-lipoidica-/

Mitt är ju bara litet, rött, runt med en diameter på typ 2 cm.
Fult och äckligt ändå dock.
Vill inte ha!!

Ont i benet gör det också.

Varför ska jag alltid råka ut för saker som ingen kan förklara. Konstiga åkommor som ingen vet varför de uppkommit.
Jag vill inte vara speciell.

Jävla skitben.
Försvinner det inte ska jag fan göra hudtransplantation. Vägrar gå runt med det där resten av livet.



Ska köpa stödstrumpa efter jobbet.
Härligt.
Ni ÄR avundsjuka!

2009-10-20 @ 11:21:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: J
Postat av: nilla
Postat av: MizthaNguyen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback