Massage

Min grymt duktiga massör har nu tagit över verksamheten och ska stå på egna ben.
Kommer gå superbra tror jag.
Så bor ni i Göteborg och behöver bli rejält knådad, så gå in på hemsidan och boka tid!
Göteborgs Massage & Rehab

Han är dessutom så hygglig att om man länkar till honom och skriver lite så får man rabatt på behandling.
Det ni!
Säg till om ni är intresserade utav detta.




Igår var det kräftskiva hos pappa.
Det bjöds på hans supergoda ost och vitlöksgratinerade hummer, så jag åt mig typ mätt på det. Haha. Åt bara två kräftor. Man blir rätt mätt på 1,5 hummer med sallad till.
Sen var det bad i utomhusjacuzzin som de byggt in på sin nya dansbana.
Dock hade jag och Mikael glömt badkläder så vi höll oss på torra land.
Det regnade dock skapligt så vi sprang mellan jacuzzin och taket. haha. Dom i vattnet brydde sig ju inte märkvärt om regnet dock.

Idag ska vi baka kanelbullar!
Precis som alla andra i detta land.
2009-10-04 @ 13:04:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback