Avundsjuka

Jag kan tänka mig att ni alla är galet avundsjuka på mig just nu.
Om 1 timma och 40 minuter ska jag på Datortomografi av tjocktarm.
Precis så skojfriskt som det låter.
Ännu skojfriskare är förberedelserna...
Igår drack jag TVÅ LITER apäcklig, skitsalt vätska som luktade bensin.
Mot slutet så höll jag på att kräkas varannan klunk.
Flyttade in på toaletten med bok, mobil (spel) och hink (var tvungen iom vad jag skrev ovan).
Där bodde jag från halv sju till tio.
Sen vågade jag mig ut korta stunder haha.
Fy faaaaaan.

Denna morgonen börjades med Toilax. Inte tabletter...
Känner dock inte att effekten är vad jag förväntat mig :S
Jag hoppas VERKLIGEN att dom är nöjda på röntgen för jag kommer fanimej ALDRIG göra om detta.

Inte ätit sen halv tolv igår. Mätt tjej.

Igår satt jag verkligen och bara hatade mitt liv. haha.


MEN, jag jobbade ju min första dag igår på nya jobbet!
Gick strålande.
Alla verkar vara väldigt trevliga.
Man har varsit litet rum, jag delar dock ett lite större med en annan tjej. Lägligt nog hon som även lär upp mig.
Har inget emot att dela. Kan vara trevligt.
Lite bättre utsikt än på kruthus.
Nu ser jag ut på lite grönska, vatten och kor. Om man bara kollar åt vänster. Åt höger är det industri.
Tur att jag sitter vänd åt vänster =)
Fick börja lära mig ett utav de fyra system jag kommer jobba i.
Bäst som jag är, gick det fantastiskt bra.
Jag är en gudagåva till utlärarna.

=)

Så jag ska dit så fort jag pruttat klart efter röntgen idag.
Och ÄTA!!!!!
Vatten är inte gott som föda.

Hej hej
2009-10-06 @ 08:16:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: kim
Postat av: Mamma
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback