På tiden!!

Ett tag sen jag skrev.
Men har varken haft tid, lust eller ork.
Nu är det väl på tiden att jag delar med mig av mitt intressanta liv igen, don't you think?

Så hänt sen sist?
I lördags var jag och baby på Sankt Jörgen Spa.
Det var helt underbart.
Hade ett schysst hörnrum med jättestor balkong.
Den varma poolen utomhus. Hur skönt som helst
Inomhuspoolen med lite olika sorters massagestrålar som var helt underbara.
Relaxavdelningen
Utifrån. Den rundade balkongen längst ner var våran =)

Hur fint som helst!

Kan verkligen rekommendera er att åka hit! Helt fantastiskt skönt och avslappnade.
Precis vad vi behövde!


I tisdags var jag och Kim på New Moon.
Vi började med att äta sushi på Danilo.
Den sög.
Skitäcklig. Laxen smakade rökt typ. Fy.
Sen satt vi på uteserveringen, rökte och smidde framtidsplaner.
När vi hade bänkat oss i våra fina plusstolar (som vi rika bloggare har råd med HAHA) började vi ana oråd.
Bakom oss satt 12åringarna och fnittra.
*Usch.
Men vi roade oss med att leka dryga, "rika" bloggare. Ojoj vi hade kul minsann.
Filmen var helt okej. Inte lika bra som första och definitivt inte lika bra som boken.
Tror dock att en stor del av upplevelsen förstördes av att vissa trodde det var en komedi.
Massa som skrattade åt saker som endast var lite smålustiga. Inte asgarv-roliga. Men det tyckte samtliga barn i publiken.
Skitstörande! Ville typ vände mig och gapa "VAD FAN ÄR DET SOM ÄR SÅ  HYSTERISKT ROLIGT???"
Men jag fick hejda mig.
När jag ska se trean och fyran ska jag fan ha viprummet.
Det har jag ju råd med, rik kändis och bloggare som jag är.
hahah.
Undra vem vi driver med?
;P

Igår var det lite aw med mitt gamla jobb på Scandic.
Det var kul!
Blev inte sent alls. Var hemma vid nio typ.
Så det var helt lagom för en torsdag.
Vi bestämde iaf att vi ska se Luftslottet som sprängdes den 7e.
Blir grymt!

Nä nu ska jag äta sen glana på idol.
Puss puss
2009-11-27 @ 19:33:45 Permalink


Kommentarer
Postat av: L
Postat av: nilla
Postat av: Sabrina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback