Burn Västtrafik, Burn!

Så har man varit rasande idag.
Min buss hem kom aldrig.
Den är sen 98% av gångerna jag försökt åka med den.
3 gånger på drygt 5 veckor har den inte dykt upp alls.
Fått ta nästa buss som även den oftast är sen.
Alltså jag blir så jävla matt.
Hade kunnat jobba en halvtimme till då istället för att stå ute i kylan och bli vansinnig.
Ska fakturera Västtrafik all min tid jag stått där och väntat.
Och nu ska de tydligen höja priset på bland annat mitt busskort också.
En fråga bara:
Vad är det för skit jag betalar för??

Jävla fullblodshoror är vad dom är.

Hatar er!

Er och Alfakassan. Må ni brinna.

Så.
Det var de aggressionerna.
Men visst är det fruktansvärt irriterande??
Jag blir totalt rabiat på sånt där.
Den var ju för övrigt sen i morse med.
Hur svårt ska det va att komma i tid när det är startstation?
Inkompetenta idioter.
2009-11-17 @ 18:55:41 Permalink


Kommentarer
Postat av: J
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback