Lördagsmys

Igår var det liten angenäm aw med några av mina kära arbetskamrater.
Utsvultna red vi våra apostlahästar med ett enda mål i sikte.
AW-buffé på Warehouse.
När vi kom dit var det fullt kan man säga. Vi fick parkera i baren, åh synd.
Men magen sved och våra trånade blickar drogs mot buffén där pizzan var slut.
Åh en evig väntan.
Till slut kom den!
Sluga som vi är gick vi "bakvägen" och slapp kö. Oj.
Eller ja, jag och Josefin (vår praktikant) gjorde det iaf.
Vi var väl hungrigast kan man säga.
Smarrigt. 3 n av 5 möjliga.


När vi väl fick bord så beställde vi in Moskito som vi tycker att det borde heta. Skit som i sånt man skiter ut alltså. Inte som myggan..
Dom var goda! I love Moskito

Sen drog vi oss vidare till Hard Rock. På vägen drabbades vi av manfall och det återstod tre tappra själar.
På H.R beställdes fler Moskito. Ännu godare!!


Sen blev det dans till svenska hits. Va bra vi var!



Idag har vi flugit runt ska jag säga er.
Först ut till Backaplan.
Platsen där kärringar härjar fritt i sina bilar och kör lite som dom själva tycker passar sig bäst.
Backspegel och andra onödiga tillbehör på bilen nyttjas sparsamt.
Jag skulle köpa present till min bror som fyllde 23 i veckan.
Det slutade med att jag även köpte tre par byxor till mig själv också.
Konstigt.

Sen åkte vi vidare till bauhaus för att reka inför kommande inköp för småfix i lägenheten.
Vi rekade badrumsdörr med tillbehör plus nya strömbrytare.
Köpte ny blandare till badrummet också.

Väldigt simpel, men det är bara för att göra badrummet lite mer tilltalande vid visning. Fräscha upp lite bara.

Sen åkte vi hem och jag lagade en FIN lördagsmiddag.
Fläskfilégryta med primörer, serverat med färskpotatis.
Det var nått så brutalt gott.
Vi dog.
Jag är bra!
Alla borde ha en mig
Och nu äter vi en sjukt god rabarberpaj som jag gjort också. "Rabarber under kokostäcke"


Helt klart 5 av 5.

Försökt hitta en bild på recepten men nej.
Vill ni ha recepten så hör av er!
Lovar att det blir en hit!

Nu ska jag avlida av mätthet här en sväng.

Puss och hej.
2009-05-09 @ 22:13:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback