Nu tänker jag också börja ha massa proffsiga, snygga hemmabyggda bilder i min blogg.

Åh idag har jag haft SÅ tråkigt på jobbet.
TUR att det var frukostmöte iaf = SKITGOD frukost med temat Italienskt.


Ni ser ju.
Så typiskt mig.
Glupsk.


Igår var det vårruset.
Jag skulle varit med egentligen. Men fick förhinder.
Man kan kalla det jävelskap.
Jag hade alldeles för ont.
Så jag åkte hem istället. Satt och spelade sims hela kvällen och la mig tidigt.
Det var grymt gött faktiskt.

Imorgon är det lite AW med jobbet.
Vi ska tydligen gå till Warehouse no.2
Nummer två.
Det är bajsa.
Något jag inte föredrar att koppla ihop med mat- och dryckesintag.


ÅÅÅÅH
nästa helg då är det fan i mig ESC.
Det ser vi fram emot.
Då bänkar vi oss hos Arne och hejjar på Grekl...Sverige!

Vi såg Twilight häromdagen.
Mmmm. Gött fräsch. Konkurrent till min gamle kära Lestat i Queens of the Damned.
Jo Sanna och Jenny det är sant.


SE!

Nu ska jag spela sims tror jag.
Mikael kollar på hockey.

Tjipp
2009-05-07 @ 20:46:14 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny S
Postat av: jussan
Postat av: jussan
Postat av: jussan
Postat av: sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback