Twilight

Nu har jag läst ut första boken i Twilight-serien.
Åh..Jag älskar verkligen passionen mellan Edward och Bella, det är så man nästan blir avundsjuk.
Dom är ju så sjukt snygga också.



Har beställt andra boken nu, så jag kan fortsätta läsa.
I vinter kommer uppföljaren på film.
Åh vad jag längtar.
Jag och alla fjortisbrudar tydligen haha.
Men den är så bra!
Älskar ju sånna där vampyrserier. Som Vampyrkrönikan av Anne Rice, med bland annat En vampyrs bekännelse som säkerligen alla känner till.
Böckerna från den serien verkar ju helt omöjliga att få tag på på svenska.
Vill läsa dom igen, men orka låna på biblioteket.
Om nån vet var jag kan köpa dom, hojta!

Nu ska sitta en stund och sukta och längta till november

OMG.



Förresten.
Åh besvikelse.
Norge vann. JAg fattar inte varför alla tycker den är så himla bra!? JAg vill gärna ha en förklaring. Och inte att han är så gullig och charmig för det är väl ändå inte det det handlar om??
Ingen på festen hos Arne gav honom mer än en 3a i betyg iaf.
Ukraina var grymmast! Så är det bara. Dom och Albanien fick högst snittpoäng av oss, expertjuryn.
Bra jobbat av Sverige att komma på 20e plats...kunde man ju räkna ut när hon vann. Ännu ett bevis på svenska medborgarnas brist på musiksmak i dessa tävlingar.
Dock rätt gött med väääldigt nordisk i toppen!
Bra jobbat norden minus Sverige.
2009-05-17 @ 14:01:49 Permalink


Kommentarer
Postat av: Steffi
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback