Norge VS Ukraina

Till er, från en klarsynt person som ej förhäxats av fiolspelande...Näcken?

"Något som är än mer tragiskt är att den lille Vitryske Norrmannen
Alexander Rybak vägrade att bli fotad tillsammans med "de där" för han är "verkligen inte bög".
Blir man bög bara för att man har homosexuella fans - som vill visa sin uppskattning och få ett foto taget tillsammans med killen?
Hur gammal är han, 12? Siten Lowculture uppmanade till bojkott av Norge efter deras fina representants uttalande i Moskva"

Som jag kommenterade detta på Facebook:
"haha."ÅÅÅH NORGES BIDRAG ÄR BÄÄÄÄÄST! HAN ÄR SÅ CHARMIG!!!"
Ja men eller hur? Lika charmig som skit"

    =  


Det vet ju alla. Att homosexualitet smittar och bara för att man blir sedd med någon som är det så blir man det automatiskt själv.
Ja...men det låter rimligt.

Åh gud.
Ge mig styrka.


Fattar fortfarande inte att Ukraina kom så dåligt.
Är folk rädda för henne för att hon är så cool, sexig och musikalisk?
Kör sitt eget race och visar upp sina behag.
Tror jag det. Hade jag också gjort med den kroppshyddan.


Ukraina har ju ofta väldigt fula brudar

Svetlana Lodoba

Ani Lorak


Hej då
2009-05-18 @ 12:39:52 Permalink


Kommentarer
Postat av: josefin
Postat av: kim
Postat av: kim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback