TUR 2009

Ähfy fan!
Känner mig typ döende.
Igår var vi på TURmässan.
Var ju öppet för fackfolk som det heter = det bjöds på vin och öl överallt.
Vi drog från jobbet vid 13.00
Lunchade på Texas Long Horn.
Jävlar i min själ vilka goda hamburgare.
Bacon Cheese Burger, med fet stripes och coleslaw.
ÄH FY FAN va gott.


Mätta och glada promenerade vi till sen till mässan.
Vi började på Fritte med glas vin och lite mingel.
Sen gick vi runt och drack lite här och var, fixade mingelbiljett till Solresors fest klockan 18.
Fick biljett till Flight Club av Angelica också, men den fick Caroline förvalta senare, då jag och Jussan inte pallade trycket längre.
Mitt och Jussans nya favvoband Djur som man får klappa lirade lite fräscha hångelhits i SAS monter under deras såkallade After Ski.
Så vi stod där och digga och sjöng med. Resia röjde mest. Hörs mest och syns mest.

Minglet på Solresor var fan gryyyymt roligt.
Ölen flödade, inte bara ner i strupen utan över våra kläder också.
Dumt med platsglas på ett dansgolv.
Shit vad vi dansade.
Tåget och hela kittet.
Värsta snygga glajjorna hade vi också som vi hade fått inne på Reseguidens mingel.
Skitbra, för då syntes det inte när sminket rann haha.

När det var slut runt åtta, så stack till First Hotel G´s fest.
Jag, Jussan och Elise hade ju inga biljetter men Caroline och Frida löste detta lite smidigt.
Där käkade vi lite buffe och drack skumpa och vin.
Dansade till fötterna blödde. Typ.
Återigen röjde Resia mest.
Som vanligt.
Shit vad jag kommer sakna alla när jag måste sluta!!
LIP!
Vill inte!


Vid elva var energin totalt förbrukad.
Mikael, åh underbara Mikael, kom och hämtade oss.
Fan vad obeskrivligt fantastiskt skönt det var.
Vi hade så ont i fötterna så att jag trodde jag skulle gå av.

Sviterna från igår är många och jobbiga, men det var det värt.
Shett va kul vi hade.
Man kan säga att jag och Jussan somnade rätt hårt när vi kom hem till mig.


Den här dagen lär bli lång...
Vill bara hem och dööööö.
Så grymt trött.
Och skallebank som bara vägrar ge upp.
Det handlar bara om att genomlida och överleva idag.
Inget utöver det. Inga utsvävningar.
Bara hålla sig upprätt.

Over and out

2009-03-20 @ 10:56:35 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback