Onsdag

Onsdag.
Jag gillar inte onsdagar.
Man har liksom redan segat sig igenom två dagar och är på grund av detta tömd på jobbenergi.
Och då har man två dagar till att ta sig igenom!
Plus att jag har telefon- och maildag på jobbet = vansinne.
Så nu har jag fått gnälla litegrann.


Dagens outfit:


Jag ska baka ikväll!
Det är min tur att ha med mig fika till jobbet på fredag.
Och jag hinner inte imorgon, för imorgon ska jag bli knådad och mörbultad igen.
Kommer hem så sabla sent då.


I övrigt ska jag väl spendera min övriga lediga tid till att få ordning i köket igen. Ställa tillbaka allt som nu står i vardagsrummet.
Piffa och göra det  bebott.
För sterilt gillar jag inte.
Måste ju se att nån lever där också. Personlig touch om man ska låta fin i kanten.


Solen börjar titta fram här nu faktiskt. Varit grått hela dagen. Skittrist.
Så det är ju gött att se lite sol.


Imorgon är Jussan tillbaka på jobbet. Sweet!
Och på lördag är det äntligen dags för vår glamourfest vi ska ha hos mig.
Ska bli sweet.
Äntligen få träffa Sanna igen. SAKNA!
Vi kommer få det såååå trevligt.
Ser vi fram emot.


Och glada besked,
vi får gå på TUR-mässan så det blir så trevligt.
Mingelparty med massa resefolk.


TJIPP!

2009-03-04 @ 15:30:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan
Postat av: Malin Björn
Postat av: Kusinen=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback