Jag har blivit mamma!

Jag och Mikael är herr och fru Impuls.
Mikael låg och kolla på TV och jag satt vi datorn. En vilopaus mitt i allt tvättande.
Så är det nån hund i tvrutan och M utbrister att han vill ha hund.
Jag kollar runt lite på blocket.
Typ 4 timmar senare sitter vi i bilen mot Ulricehamn.
Ska åka och kolla på små Papillonvalpar.
Långt ut i helvete bor dom också.
Mitt i skogen utan att överdriva.
Det var två valpar kvar, en tjej och en kille.
Sockersöta.
Efter lite övervägande tog vi helt sonika med oss lillkillen hem.
Så...nu är man matte!
Han är en riktigt söt hårboll med "hull över medel" enligt veterinären.
Haha. Så sött.
Dock jävligt oplanerat måste jag säga.
Vi fick stanna på en mack och köpa en burk mat och det var typ det vi hade.
Idag måste vi med andra ord köpa koppel, skålar, valpmat, leksaker och massa annat nödvändigt.

Namn är inte bestämt än. Men vi har några alternativ.
Jussan tycker Elis.
Jag tycker Elis eller Vincent/Vinnie.
Sen hade vi Ozzy och Taggen.


Stanley
Preston
Rico
Biggie
Otto
Dogglas =)
Oliver
Alfons
Love
Valter
Egon
Elof
Malte


SVÅRT!


Gud.

2009-03-23 @ 10:47:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback