Ibland fylls man utav hat

Jag blir så himla förbannad på människor ibland.
Senast var i morse på vagnen till jobbet.
Sitter och läser Metro.
En liten flicka på 9 år i Brasilen har i flera år blivit våldtagen av sin styvpappa.
Nu hade hon blivit gravid.
Tvillingar.
Så hon gjorde abort.
Katolska kyrkan tyckte ju att detta såklart var helt uppåt väggarna galet och uteslöt flickan, mamman och läkaren som gjorde aborten ur kyrkan.
Det är inte rätt att ta livet av en ofödd. Den bär ingen skuld.
Okej.
Men det nioåriga barnet då?
Har inte hon några rättigheter? Är inte hennes liv värt någonting?
En abort är endast förlåtlig om graviditeten är till fara för mammans liv.
Åh gud vad jag bara vill slå dom på käften.
Religion är farligt i vissa avseenden, utan tvekan.
Att tillägga är ju att styvpappan inte blir utesluten ur kyrkan.
Det är tydligen HELT okej att våldta ett barn i flera år och göra henne gravid men gud förbjude att det stackars barnet gör en abort.
Pardon my french men fy fan vilka jävla idioter det vandrar runt här på jorden.
Alltså jag blir så förbannad så jag skakar i kroppen.
Det är nästan så man önskar att dessa hjärntvättade apor blev utsatta för den grövsta gruppvåldtäkten i historien av alla sina släktingar och att alla blev gravida, med minst tvillingar dom också.
Sen kan vi se hur jävla kaxiga dom skulle vara då.
Visst är det härligt med incest era jävla amöbor.

Frust..




Gud, kan ingen som ser henne bara ge henne en fet smäll?



Efter detta verkar ju mitt vansinnesutbrott från igår milt.
En kärring tycker att hon är viktigare än alla andra och anser att det inte är nått konstigt alls att hon blir stående MITT i en korsning för att hon tvunget skulle köa fast det hann bli rött innan alla bilarna hade hunnit förbi.
Nej gud nej, stå gärna där mitt i skiten och blockera för bilarna som ska korsa hennes väg när vi får grönt.
Vi kan väl vänta tills, ja låt oss säga imorgon, med att komma hem.
SLAP SLAP SLAP.

2009-03-10 @ 09:10:29 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback