Sommar och sol

Tänkte yttra min åsikt i kriget om MJ var peddo eller inte.

Vem vet?

Ungarna och MJ.

Ingen annan uppenbarligen eftersom det hela "försvann" efter en fet utbetalning.

Så så är det.

Kanske, kanske inte.

Spela roland nu.

Jag tyckte han var läbbig på många andra sätt.

Och jag har aldrig varit nått fan.

Men jag har förstått att många gilla snubben så det är som med allt annat här i världen.

Folk tycker och tänker olika.

Eureka!

Nog om det. Han är död. Det är tragiskt när folk dör.

Det är vad jag känner för det hela.



Shett vilken fab helg jag haft.

I fredags var det AW.

Vi drog till Lisse och körde femkamp. SKitkul.

Mitt lag vann.

Helt och hållet min förtjänst.

Såklart.

Sen lallade vi runt där. Drack öl på Tyrolen.

Åkte Balder och jag visade upp min bästa sida vid fotoblixtarna.

Jag vann två kilo Toblerone. Sjukt.

Jag som aldrig vinner på Liseberg. Arne är min lyckoamulett!

Sen drog vi hem till Elise fina lägenhet och drack mojito.

Framåt småtimmarna var det bara jag, Elise och Jussan kvar.

Vi satt och mös på balkongen och snacka till halv tre.

Kul!

Sen hämtade Mikael mig och Jussan och vi åkte hem och söv.

Snäll Mikael.


Resten av helgen har jag spendrat i min resia-brassestol och i poolen. Shitt va skönt!

Bränt mig lite, men vad gör det!

Då känner man att man lever!


Idag kommer mamma förbi. Mysigt!!

Hepp

2009-06-29 @ 13:54:14 Permalink


Kommentarer
Postat av: josefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback