Deprimerad

Jävla vädret gör mig deprimerad.
Jag vill så gärna åka iväg och sola och bada och slappa på en strand 1 vecka.
Problem 1: ekonomi. Går ju alltid att lösa dock.
Problem 2: Mikael har inget pass. Inte lika lätt att lösa på så kort varsel.
SKulle ju vara nästa vecka vi kunde åka isf.

Fan vad jag hatar svenska sommaren ibland alltså.
Så frustrerande att vara inne på sin tredje semestervecka utan att temperaturen varit över 20 grader en enda gång.
Va fan liksom.
Den där jävla växthuseffekten som alla hetsar om ser ju inte jag röken av direkt. Snarare tvärtom. Förr var det fan varmt på sommaren. Jävla skitsnack.
JAg skulle VÄLKOMNA växthuseffekten med öppna armar om den ville infinna sig resten av min semester.
Badat i havet EN gång.
Poolen har jag inte badat i sen dom där TVÅ varma veckorna vi haft detta året.
Åh förbannad tjej.

Hej då


Fuck you Sverige. This is the shit.
2009-07-27 @ 16:20:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback