The beginning of...ja nått jävelskap är det väl

Nu har man börjat med blogg ja.
Grupptrycket blev för stort.

Suttit här och pillat med sidan halva kvällen nu.
Får duga.

Imorrn blir det en lite tripp till Uddevalla för att fira mamma.
Inte allt för snyggt att det pappret jag köpte inte räckte till presenten så på baksidan saknas det lite...tur att det var brunt papper under ändå.
Men fan va less man blir.
En hel rulle = räcker till att slå in ett batteri typ.
Snålt.

Ja, veckan som gått var smått hektisk på jobbet.
Årsbokslut...
Ett jävla meckande för att fixa till allt som ska fixas till och så att chefen ska tycka att jag sköter mig.
Måste ju förtjäna min lön.

Idag har det inte vart många knop.
Suttit och pillat iordning en logga till en hemsida som Mikael gjort till skolan. JAg är SÅ piffig.
Sen var det bara att sticka iväg och fixa mammas present och handla mat.
GOD MAT.
Vi gjort fläskfilé med champinjoner i ugnen och mikael gjorde hasselbackspotatis.
MUMS.

Sen fastna jag här och är helt otroligt osocial, vilket jag ska råda bot på alldeles strax.
Har inte lyckats kolla på Gossip Girl än heller. Hur jag lyckats hålla mig är helt ofattbart.
Men imorrn ska jag bannemej se det så jag och Jussan kan diskutera på måndag.

Och måndag ja, då börjar Sanna skolan här i Göteborg.
Hoppas ju att hon flyttar till götet så att vi kan ses mer. Saknar dig!!!

Nä nu ska jag stänga av datorn och götta mig.

Vi hörs!
2009-01-17 @ 22:56:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback