Skitnatt

Fan vilken skitnatt.
Började må sinnesjukt illa vid typ åtta igårkväll, gick och la mig vid tio i hopp om att det skulle gå över.
Låg och läste men släppte inte. Låg och vred och vände mig. Febersvettningar de luxe. Kändes som om jag hela tiden har två fingrar nerstoppade i halsen.
Har typ sovit max fyra timmar inatt. Dock inte sammanhängande. Kanske 1 timme åt gången sen har jag vaknat av illamående och kallsvett.
Skitkul.
Gav upp vid halv elva och ringde min chef och sa att jag inte skulle komma (hade såklart skickat ett sms tidigare och förklarat läget men skrev att jag kanske skulle dyka upp senare om jag kunde).
Har legat och kollat på Gossip Girl och tyckt synd om mig själv.
Är sjukt trött och helt mör i kroppen.
Illamåendet är lite bättre men långt ifrån bra.
Har ont i hela kroppen och försöker peta i mig frukost.

Var ju hos mamma igår och firade henne. Hon har fyllt 50.
Hon blev jätteglad över fotografiet på mig och mina bröder.
Hon började gråta och blödig som man är var inte mina ögon torra heller.
Vi åt smörgåstårta och spelade uno.

Nu ska jag lägga mig och dö på soffan.
Hoppas fan inte det här håller i sig.

Over


13.33

"Hej Äntligen är din beställning på väg. Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon tisdag. mvh Anders"

WOHO
Jussans och min snygga kalendrar anländer.
2009-01-19 @ 12:18:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jussan
Postat av: sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback