Skitliv

Jag är fortfarande hemma. Uttråkad =(
Igår försökte jag gå upp och gå till jobbet. Gick inte så bra. Kräktes.
Gick till vårdcentralen idag.
Irriterad magmun och dessutom urinvägsinfektion.
Inte konstigt att man mått cp. Dessa härliga grejer plus mina vanliga besvär.
Fick köpa massa goa grejer på apoteket. Nån medicin som ska lugna magen, nått "pulver" som är typ fibrer. Tydligen väldigt bra för magen. Plus antibiotika mot infektionen.
Jag brukar ju alltid fått nått annat jävelskap av penicillin men jag hoppas fan det går bra den här gången.
Jag hade iaf gärna gått till jobbet idag och när jag var klar med allt vid 12 så satte jag mig på vagnen för att åka in.

Fick hoppa av på Vasaplatsen och åka hem igen.
Kul...
Fyyyyy vad tråkigt.

Så nu ska jag då lägga om min kost lite.
Äta ofta och lite istället för som nu, sällan (vänta tills dödshunger) och äta tills magen spricker.
Jag har aldrig ätit ofta, så jag vet inte hur man gör. Men jag får väl lära mig.
Inga starka, feta grejer. Helst inte kaffe...Och helst kokad mat, inte stekt.
Hur mycket mat kokar man???? pasta? eeh. nä nån måtta får det vara.
Så idag har jag ätit lättyoghurt med keso och knäckebröd.
Party.

Nästa vecka ska jag till en annan läkare för mina evighetsbesvär med muskler och sån skit.
Se om man kan få till tid neurolog eller nått så jag kan få bukt med detta nån jäkla gång.
Man blir ju vansinnig.


Jag är uttråkad...


2009-01-22 @ 15:11:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna
Postat av: mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback