Opepp dag

Börjar med "Dagens garv":
Jag och Jussan hetsar (vi sitter snett mot varann på jobbet)
Pekar finger genom att klia oss med långfingret och hetsar det vidare helt mongo. Sen samtidigt gör vi det båda mot nipplarna mot varann. Samtidigt. Nä vi tänker inte alls likadant. CP. Hahahahahaha


Jäkla skit.
Att det ska ta sån tid att ta enkla beslut.
Det är väl solklart att Jussan ska få förlängt!?
Åh vad jag stör mig på seghet.

Och Sanna SKA komma den 7e.
Den enda utgiften är dricka.
Och i värsta fall köper jag och Jussan varsin flarra till dig så står du dig!
SÅ! Då var deeeet bestämt.

Hade tänkt jobba över en timme idag.
Men det känns jävligt avlägset just nu.
Astrött och ont i kroppen.
På tal om det.
Mitt andra hatobjekt idag.
Vården.
GAAAH
Gick till en privat läkarmottagning idag för jag kände att det liksom bara trampades vatten på min vårdcentral.
Inga resultat, inget engagemang.
Men enligt läkaren jag träffade idag så tyckte hon att det var helt onödigt att vända sig till dom och att jag istället skulle fortsätta tjata på min vårdcentral.
Det enda förslaget hon hade var att sätta mig på antidepressivt. WHY?
Jag är inte deprimerad.
Hon sa att panikångesten som jag hade kanske har flyttat sig till musklerna.
Meh.
Jag hade ont redan innan jag besegrade P-Ån.
Och jag har väääldigt svårt att tro att några psykopiller får min bröstmuskel att må bra.
Varför skulle jag vilja genomlida 3 veckor och vedervärdig invänjningsperiod av piller som jag är extremt skeptisk till??
Nej tack.
Jag hatar fan piller.
Det är den enda lösningen dom har..läkarna.
"Här! Ta dom här och droga ner dig. Det är bara psykiskt. Bit ihop!"
Eh...okej.

Äh.
Jag hoppas på att få gå hos massageterapeut och göra bland annat muskulering som rehabilitering utav jobbet.
Jag har ju märkt förbättringar iom behandlingar i form utav muskulering.
Mitt enda hopp.
Hon, läkaren, sa också att jag kunde fråga min läkare på VC om han kunde remittera till nackröntgen och eventuellt neurolog för vidare undersökning. Varför kunde inte bara hon göra det??
Nä..där slösade jag två timmar utav mitt liv.

Veckokurvan i min kalender dippar sakta men säkert neeeeråt.

Diskbänken som pappa ska beställa lär vi inte hinna få till den 21/2 när vi tänkt renovera köket.
Får göra allt utom nedersta delen utav kaklet.
Vill fan inte vänta 8 veckor på att börja renovera.
Vill göra det nu!!
Pepp som fan.

Nu vill jag hem.
2009-01-29 @ 15:52:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jussan
Postat av: Anonym
Postat av: sanna
Postat av: Sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback