För att Jussan wajnar kommer här ett inlägg

12:22
Sitter på jobbet med hövvevärk.
Tror det beror på att mitt kaffeintag minskats till NOLL.
Jag tänkte vara en snäll matte till min mage och låta bli kaffe, men tänker bryta det på lunchen och ta mig en liten skvätt av det svarta guldet.

Jussan sluta vara så nyyyyfiken =P

Sanna som Jussan skrev, det löser sig med glammet. Pimp it up med smink och bling. =)

Idag var det frukostmöte = massa gooo frukost på jobbet och alla avdelningschefer står och pladdrar lite om hur läget är på deras avdelning nu.
Höjdpunkten i månaden. typ som hotellfrukost och det är väl ändå nått som alla älskar?

Ska på systemet idag också. Vinlotteri på jobb  imorrn, så då måste man ju vara rustad.

Nu ska jag jobba vidare

 

18.44

 

Sanna: WHAT!!??

Nej du ska komma så är det bara. I värsta fall får du låna pengar av mig, men komma hit det ska du. Vi ska ju inte ut så där blir det ju inte så dyrt. Bara lite bärs vettu så du blir lite bra i gasen =)

Jussan hade lektion i hunkiga uttryck från hennes farfäder i Bullarn´

"Vilka vi?! sa skitsvina(grisa eller nått, fan jag kommer inte ihåg) så sjönk han."

"Köp köp köp sa kycklinga så bröt ho bena"

hahah.  fy fan vad hunkigt.

Av nån jävla anledning så hoppar skiten här ner två rader när jag trycker enter. jävla fuck-up blogg.

Och min text där det står niillaah är ful på mikaels stora dator..även om det är mozilla. WHY! jag blir fan vanheden på sån här skit som inte funkar som jag vill.

 

Höll fan på att gå under på jobbet idag. Hade en jävla alienhuvudvärk så jag fick ligga på soffan och vila i 40 minuter på lunchen innan jag ens kunde sätta mig upp igen. Vad fan är upp med det liksom? Jävla skithövve! Jussan satt också och såg ut som smärre vrak. Bra dag...

Nu är jag hungrig, så jag försöker manipulera Mikael till att gå och laga mat åt mig..Det går..sakta framåt.

Jag vill shoppa! Rycker som fan i baguetten när jag tänker på´t HÄHÄ. Och låg fan i två timmar häromnatten och fantiserade om att färga håret. Helt sick. Men handla kläder är fan ett jävla måste snart. Ångest varje morgon. Även fast allt är nytvättat finns INGET att ta på sig. Blä.... Fjortisproblem I know.

 

Häpåre!

2009-01-28 @ 12:30:29 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna
Postat av: Jussan
Postat av: jussan
Postat av: Sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback