Citat & Let's Dance

Jag satt och kollade på Kims bilddagbok och Mikael satt bredvid.
Så frågar han vem det är och jag svarar att jag träffat henne genom Jussan typ.
Då säger han:
"Jag trodde inte det fanns så många störda tjejer. Som du, hon, Jussan och hon Sanna"
...
Hahahahaha
"Jag trodde att tjejer var mer normala än killar"

Muahahahaha igen.
Snacka om att han gick in i fel dörr när han valde mig.
Haha. nädå. Han tillade sedan att han var nöjd med det störda.
Han vill inte ha nån BlondinBella

På tal om henne.
Let's Dance igår.
Mycket rumpa och många som borde åka hem.
Typ Kitty, äckelgubben Carl-Jan och BB. Nu gick det ju bra igår och vi kommer nu slippa en av dessa.
YEY.
2009-01-24 @ 12:34:32 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna
Postat av: jussan
Postat av: jussan
Postat av: Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback