Bajsexplorer på jobbet

12:39

Min blogg ser ju helt CEPE ut på jobbet.

1. man ser bara senaste inlägget på första sidan! WHY! Funkar utmärkt hemma.
2. kommentar-texten är om möjligt ännu mindre läslig än hemma.
3. niillaah ser inte ut som jag valt att det ska se ut och som det ser ut hemma i Mozilla.

=(


Skönt att va tillbaka på jobb iaf. Lite civilisation =)
Så jäkla uttråkad av att ligga hemma och kolla på arbetslöshetsTV en hel vecka.


19:19

Jag har nu efter lite hemmabygge fått till kommentartexten så man inte behöver lupp för att läsa vad som står.
Jävla kodmallen var ju helt puckad och fatta in, plus att den på nått konstigt sätt förminskade allt som skrevs ändå.
Jaja, nu har jag fixat.
Och kollade i explorer här hemma och då ser allt normalt ut.
Fattar inte varför min fina header-text ser skittråkig ut på jobbet och inte med mitt fina typsnitt.
Dum.

Det var trevligt att vara tillbaka på jobbet.
Vi hade ett litet rehabiliteringsmöte också. Jag, min chef, personalchefen och en till från personal.
Vi ska se om det går att göra något för att få mig bättre.
I hope!!

Mikael åkte precis iväg på hemligt uppdrag.
Spännande.

2009-01-26 @ 12:44:38 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan
Postat av: Sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback