Förkylning och renovering

Fy fan vad less jag blir.
Nu har jag blivit förkyld också.
ÅÅÅH fyyy vad olämpligt.
Ska ju renovera kök hela helgen.
Och bo på hotell på lördag.
Och leva på snabbmat hela helgen pga renovering utav kök.
Snabbmat blir man inte frisk utav.
Inte renovering heller.
Jag pepprar mig full med vitaminer och krigar starkt med alla metoder jag kan.
Orkar verkligen inte.

Så nu sitter jag på jobbet och lider.
Efter jobbet hämtar Mikael mig
då ska vi åka till Bauhaus och möta mamma och claes där för seriös shopping.
10K på kontot för inköp.
Det bör räcka.

Igår var det AW.
Inte stor uppslutning direkt men det var trevligt.
Ursprungligen var det 13 som skulle bowla. Sedan 12. Till sist var de sju.
Jag har tackat nej redan från början så jag var ingen bov.
Men är man med i Trivselgruppen så är man iaf med en liten stund. om man kan.
Så det var jag.
Åt korv med bröd, isglass på pinne och drack vin. barnkalas á la vuxna.
Sen åkte jag hem vid halv åtta när de andra skulle bege sig till bowlingen.
Åkte hem och sov.
Det var lagom.
Måste spara all energi jag kan inför helgen.
Har ju vaknat 4-5 gånger per natt hela veckan.
Det tycker inte jag är bra.

Snart är min och Jussans provsmakarvecka slut.
Vi listar godaste chokladnyheterna. Iaf nyheter för oss.
Som ni säkert har sett i hennes blogg är Kit Kat Peanut min absoluta favorit.
Och Lion Biaty (White) kommer på stark andraplats.
Får se vad Jussan har med sig idag som kommer fullboda veckans undersökning.


Gud vad det känns kul att jobba.
Första fredagen på tre veckor som jag är här iofs.
Har lyckats vara sjuk två fredagar i rad.
Brittmarie har måndagssjukan och jag har fredagssjukan.


Var på Göteborgs företagsmassage & rehab i onsdags.
Kroppsterapeutisk behandling.
Mycket tryck och kläm och knåd.
AJ vad ont jag har.
Idag börjar det bli lite lite bättre, men kan typ knappt nudda vänstra skuldra och axel utan att lipa.
Så ömt är det.
Härligt.
Men det blir bättre sen så det är ju bra.
Intala intala intala
Ska dit nästa vecka igen.
Då ska jag vara frisk. Annars ska man inte masseras.
Så jag har bestämt mig.
Jag är bestämd.

Jag oroar mig.
För att det ska strula sig med nyckel eller nått idag när Mikael ska hämta nyckeln till föreningens övernattningslokal som mamma och Claes ska sova i inatt.
Dessutom ska det hämtas parkeringsbevis för gästparkeringen i garaget.
Åh tänk om det missas?
Dåligt.
Jag får ha tilltro.


12:50
Tur. Allt gick bra med nycklar och papper och så.

http://mentackskaruha.blogg.se/
Alltså..dagens inlägg om analsex.
Det var bland det äckligaste jag läst!
Jag ifrågasatte sanningen. Får se om Kim bekräftar.
Hoppas ingen provar!

16:22
Nä man får ett släng av uttråkning på jobbet kan man alltid leka lite.
Vi körde lite charader.
Jussan hade kvar sitt spel så vi körde en kvart.
Jag vann.
Wöwöwöwö.

Vi har dessutom provsmakat veckans sista godbit.
Det blev Marianne Tvärtom (Den har inget ritkigt namn)
Marianne fast choklad med mintcrisp i. Mumma.
Färdiga listan blev på följande vis:
1. Kit Kat Peanut
2. Lion White
3. Lion Peanut
4. Dumle Stars
5. Marianne Tvärtom
6. Plopp Lakrits
7. Center mint

Vi får se vad det blir för lista nästa vecka.
Vinlotteri nästa vecka också.
Och det glömmer man ju alltid köpa till...

Snart slutar jag och då bär det av till tyskhandel.

Tjenis
2009-02-20 @ 09:09:23 Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna
Postat av: Ellen
Postat av: jussan
Postat av: Kotteby
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback