Mardrömmar

Fredag igen.
Idag ska köket färdiställas.
Det kommer bli HAAAWT!!
Bilder lär komma så ni kan bli avis och allt det där.
Just nu blir jag helt rabiat hemma pga att det är skit överallt.
Skafferiet saknar dörr.
Tog ner den när det skulle bytas från hyllplan till trådbackar.
Sen kämpades det med den förbannade dörren tills svetten rann.
Men det gick inte att knäppa på den igen.
Mitt tålamod tog slut kan man säga.

På tal om tålamod.
Gårdagens ordspråk var:
"Nån jävla måtta får det fan va"
Och man skulle kunna säga att den funkar nog även idag.
Det som stör mig är att folk sitter och tar upp tid från de som verkligen kan jobba.
istället för att halva procenten försvinner ut i luften till ingen nytta, och andra hälften endast betyder fysisk närvaro, så skulle hela procenten nyttjas till 100% fysisk och mental närvaro.
Frustrerande är en bra beskrivning.
Kan man säga.

Vad ska jag göra resten av helgen då?
Förutom att städa och försöka göra hemmet beboligt igen så ska det väl tvättas iaf.
Gudars vad roligt.
Sen känner jag att liksom rycker i shoppingnerven.
MÅSTE shoppa!
Så är det bara.
Nått behagligt till mig själv.

Inatt drömde jag.
Hemska mardrömmar utan att överdriva.
Första drömmen slutade med att jag vaknade av kväljningar.
Tänkte att Nej ska jag behöva kräkas i sängen?
Det har man inte gjort sen man var liten och magsjuk.
Då slapp man ju städa upp skiten själv.
Iaf.
Jag drömde att det var en man. Eller kille kanske snarare.
Han hade våldtagit och mördat.
Bland annat tjejer jag kände.
En sak han gjorde medans de levde var att skära ut deras lever och tvinga dem att äta den.
Så fick han tag på Sanna.
Jag såg hur han ryckte in henne i ett bås i ett typ duschrum.
Jag skrek och sprang för att hämta folk.
Några sprang in och fick ut Sanna.
Då var det nått som liksom brast i mig och jag drabbades av vad man skulle kunnna kalla ett ritkigt ursinne.
Jag gick som en terminator med mord i sikte mot killen.
Hoppade upp på honom. Slet, bet, bände, drog, slog och rev.
När jag satt där uppflugen som en apa så kom en till tjej som också kände de mördade tjejerna.
Hon gav honom en skruvmejsel och tvingade honom att skära ut sin egen lever och äta den.
Det var väldigt blodigt, slamsigt och vidrigt.
Därav uppvaknadet av kväljningar.

Senare drömde jag att jag blev attackerad av rabiessmittade papillion.
Vaknade av skräck. Väckarklockans vibration stämde samman med hundens morrande.
Läbbigt.
2009-02-27 @ 09:42:47 Permalink


Kommentarer
Postat av: Kotteby
Postat av: Kim
Postat av: nilla svarar Kim
Postat av: Kotteby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback