För jävligt säger jag bara

Det lunkar på.
Huvudet är inte helt med i matchen.
Är som en bergochdalbana. Jag blir galen på att inte veta vad det är.
Det ger spelrum för den hypokondriska kreativiteten.
Inte bra.
Och i perioder mår jag verkligen skitdåligt
Typ nu. Och igårkväll. Fy fan.

Jag har spridit mitt budskap och ALLA blir lika förvånade som jag.
Plastfolie....hur många gånger har man inte står där och svärande försökt pilla upp änden på plasten, och den bara tvinnar sig runt rullen och så slutar det med att man står med en korv plastfolie i handen.
När jag såg på Ellen förra veckan (härligt med arbetslöshetstv när man är sjuk), så visade hon ett fenomen som tydligen funnits i flera år.
Det finns nämligen en flärp på varje kortsida som man trycker in och därmed hålls rullen fast i kartongen = BETYDLIGT mindre komplicerat att plasta in din mat.

Blä. Jag orkar verkligen inte jobba just nu.
Mår prutt.
2009-02-12 @ 09:02:37 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan
Postat av: Sanna
Postat av: mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback