Rolig helg!

Gud vad jag varit dålig på att skriva nu!
Men det har varit så himla mycket.
Jobb i mängder och grejer som ska göras!

Helgen som var ägnades ju åt att hjälpa mamma flytta.
Det var ett hästjobb ska jag säga er.
Men man vill ju gärna hjälpa till =)

I tisdags var månadens day of work.
07.30 - 21.30
Sen var jag rätt trött kan man säga.

Imorgon far jag till Uddevalla efter jobbet.
Kommer komma dit vid halv fem och hade egentligen tänkt gå på date med Camilla
Dock var hon tvungen att jobba så nu är till ert förfogande några timmar,
tills jag ska hem till Jussan.
Vem vill ha mig?

Det blir iaf myskväll med piggisdrinkar och skitsnack. Sen drar vi nog ut på byn och härjar =)
Lördag spenderar vi hemma hos min mammis.
Vi ska äta lasagne och mysa till tusen!!

Längtar som bara den!

2009-12-03 @ 13:20:22 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback