Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte hund! Min älskade sötaste lilla Milo. Snart fyller han 1 år. Grisen
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är för pussys. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min bästa Jussan ska bli moster!!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov!
5. Vilka länder besökte du? Fy tråkigt år! Men snart åker jag till Västindien!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre hälsa
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? När vi hämtade Milo bland annat. 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag tog mig genom finanskrisens jobbskit galant!
9. Största misstaget? Har inte gjort nått större misstag i år, vad jag vet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom mitt vanliga elände så har jag klarat mig fint
11. Bästa köpet? MILO!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Möbler och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket att välja på
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gagas tror jag
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jämfört med 2008: JA!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer, träffat mina vänner och familj mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit mina fysiska besvär ta över mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj och pojkvän
19. Blev du kär i år? Jag var redan kär  =)
20. Favoritprogram på TV? Dexter och Criminal Minds
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? svårt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett underbart kalas!
25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert, men det är inte viktigt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Själva födelsedagen så jobbade jag nog trist nog.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer hälsa, lite mer cash och lite mindre fett ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierande!!
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, pojkvännen, vännerna, Milo. Såklart!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson
31. Vem saknade du? Många hela tiden! Farfar många många många gånger som vanligt. 
32. De bästa nya människorna du träffade? Var väl i år jag verkligen träffade Kim på riktigt tror jag <3
2009-12-29 @ 21:34:13 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah Stacy Moatamid
Postat av: Josefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback