Julklappar?

Inte helt lätt att duscha och tvätta håret när man inte kan lyfta armen ens i axelhöjd.
Fick duscha som Quasimodo...
Åh Julklappsångest!
Vad ska jag köpa till min sambo?
25årig kille. Tips mottages tacksamt!
Pga olika saker har vi satt ett tak på 500:- på klappar till varandra.
Det blir lite gemensamma saker också, så då behöver man inte gå överstyr utöver det.
Imorgon står veterinären på schemat.
Återbesök för att kolla så Milo blivit av med sin lilla hudåkomma.
Sötgrisen. Som för övrigt knyckt en av mina strumpor nu och ligger och gosar och fnyser med den på golvet.
Inte konstigt att jag aldrig har strumpor. Han knycker dem alla och sprider ut dem över lägenheten.
Så här såg det ju ut när han "hjälpte till" att sortera tvätten
Svarta strumpor i hans fort (mattan var hans fort. Den har nu dött. Valpar kissar mycket...)
2009-12-09 @ 21:00:25 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback