Oj oj oj

Nu har jag spenderat ett liv typ på att fixa designen och kodmallen till den här sabla sidan.
Suttit och stirrat i källkoder tills ögonen blött typ.
Kul.
Men NU är texterna där jag vill ha dom. TUR!
Mikael hjälpte mig lite också. Så jobbigt att hoppa mellan alla sidor hela tiden så det var tacksamt.

Inne på sista veckan av semestern nu. Regn.
Ja man har liksom blivit van.

Vi rensade fan ur förrådet idag iaf.
Shit, va prylar man hamstrar. Upplagd för ett smärre världskrig.
Vet inte vad det är jag går runt och tror ska hända, men nått jävelskap är det tydligen.

Väldigt underhållande när man kom till lådorna med mina gamla leksaker och skolprylar.
Jag var nog ett av mycket få barn som hade en negerdocka på min tid. Jag hade en vit och en svart.
Och jag älskade dem båda.
Drog runt dom i min barnvagn och lekte Angelina Jolie.
Gud, jag var riktigt open minded som kid.
Skönt.

Hittade min dagbok från 1990.
Spännande dagar hade man minsann.
"Idag åkte vi och hämtade mammas bil. Några män hade fixat med den. Sen åkte Oscar med mamma. Jag och victor åkte i pappas bil hem"
Nått i den stilen. Kommer inte ihåg riktigt ordagrant.
Shit..vilken nagelbitare!!

2009-08-04 @ 00:37:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback