Late update

Längesen jag uppdaterade här. Dålig tjej.

Stöten var iaf jävligt roligt.
What happens in stöten, stays in stöten var temat kan man säga.
Bilder från denna soliga helg finns på fejjan.
Jag hade några komiska ljuspunkter också.
Vid matbordet när vi käka tacos så räckte jag över ett fat med feta ost och sa
"vill du ha lite fäättaaa??"
hahahaha. hohohoho. Typiskt mig.
Brååååååå.

Dock blev jag magsjuk i tisdags och låg sedan knock out till torsdag förmiddag typ.
Fan vad härligt.
Helt tömd skulle man kunna säga.
Vidrigt.
Längesen jag var så dålig ska jag säga dig.

Milo går det bra med. Han är så söt och gullig och duktig.

Visst han håller fortfarande på och kissar och bajjar inne ibland, men det får man ju leva med.
I morse vid halv åtta så kom han och satte sig nedanför mig. Jag vaknade av moderliga instinkter och lyfte upp honom. Sen sov han intill mig till halv tio typ. Med tassen runt min arm. Låg och snarkade in i mamis kudde. Sötgrisen.
Just nu har han dock cp-ryck och har skällt på en bok som låg golvet i tio minuter....
Modig hund.
Han är faktiskt en riktig tönt ibland.
Äcklig också.
Har fler än en gång kommit på honom med att sitta och käka sin egen skit om man missat att han bajjat inne.
Det man alltid undrar är "hur mycket var det från början?" och så mår man illa och undviker gos med bajshunden.
Nu ligger han och grisar vid min fot. mammis är vad han är.

Bilder från tagna av Jussan..typiskt henne.

Shit va fint väder det är ute.
Kul att man måste städa.
Moppa golven och städa toaletten.
KUL.
Men mikael ska stå i garaget hela dagen typ så han har det värre.
Ska reconda sin bil...ett jävla meck.

Åh vad skönt att tv:n lämnats på i bakgrunden...Andra avenyn.
*ryser*
Skådespelarinsats fiskmås..
konstigt.

På måndag ska vi tar en lite roadtrip med Milo.
Först en kort sväng till pappa så Milo får träffa morfar.
Sen vidare till Uddevalla ut till mammas koloni så han kan få springa runt lite och så att mormor kan krama sönder lillfisen.
Hoppas på fint väder =)
Mysigt.

Nu ska jag samla energi för att sätta igång här.

Ciao

2009-04-11 @ 11:13:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jussan
Postat av: nilla
Postat av: jussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback