Dumma påhitt

Fy Josefin.
Inte flytta till nått jäkla Stockholm.
Trodde ju att du skulle komma tillbaka till kära Göteborg så fort det gick.
Så överger du mig bara *böla*

Kommer jag förlora dig också
= inga av mina gamla babes kvar.
Luktar jag illa?

Nä fy jag hoppas verkligen inte att du flyttar. Det vore hemskt.
Tänk alla du lämnar...

(Nej jag är inte en sån vän som uppmuntrar vilka saker som helst för att göra vänner glada. Inte om det betyder att jag blir väldigt lidande iaf)


Åh jag måste ringa sjukgymnasten och boka in en ny träningstid.
Dumma magsjuka förra veckan gjorde att jag missade!
Styggt.

Var på roadtrip igår.
Svängde förbi hos pappa så han fick träffa Milo.
Fick en fin tröja i påskpresent.
Åh vad jag gillar presenter.
Tur att det finns högtider.
Sen bar bilen vidare till Uddevalla (shalalala)
Ut till mammas kolonilott.
där fanns det en stooor "låda" med massa jord som det ska planteras saker i snart.
Där gick Milo bananas och försökte gräva sig till Kina.
Man kan säga att han hade jord överallt.


Fin hund.
Han var lycklig.
Sen hostade han upp massa slem =(
Åh jag vill att han ska bli frisk!


Nu är det fika.

2009-04-14 @ 10:40:07 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback