Solmagsvägen 4, 30 910 DrinkstarTown

Frukostmöte på jobbet idag.
Mums. Så jävla gött med riktig härlig frukost som man står sig fint på. Som en fura.
Det brukar ju heta så. Att man står som en fura. Eller?
Mindre upplyftande var det med siffrorna för mars. Ser illa ut.
Men vad gör det! Sol i magen som Eva, vår VD, brukar säga.
Kanske blir tvungna att ta ut varsin semesterdag nu i april också.
Låter ju inte jättejobbigt kanske, men vi har SJUKT mycket att göra så det kommer resultera i mer övertid.
Men men. Jag tjänar ju pengar på det, så mig kvittar det.
Är nog bara bra för dom att jag plockar ut dagar annar blir det lite mycket att punga ut på en gång när jag slutar.
Allra helst om jag slutar tidigare än beräknat pga att jag får ett nytt härligt jobb.
Jag har faktiskt varit på två intervjuer. Bra! Allra helst med tanke på att jag sökt tre jobb.


På fredag är det dags för DrinkStar hos Arne.
Weho!
Ska bli riktigt kul.
Ser fram emot att festa med 430-ligan. och Elise då. 910-ligan är ju minst lika häftig. Iaf jag och Elise. =)
Undrar vad vi ska få henne att göra den här gången.
Check, check på listan.

Åh undrar vad jag ska ha på mig.
Insikten kom och slog mig på käften.
Du har inga fina kläder!
Meh! Elak insikt.
Jag har inte råd.

Åh hoppas jag får nytt jobb!

2009-04-15 @ 10:05:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback