Jobb, glitter och stöt

Åh idag är första dagen utan min vapendragare Bull på jobbet.
I miss you!
Fy vad detta är orockigt.
Dessutom får man ju lite lätt panik av att tänka på hur jävla mycket vi har att göra och att det kommer bli ännu värre nu.
Jag förstår inte hur det ska gå.


I lördags var det iaf glamourfest =)
Mycket trevligt även om det bara var jag och Jussan som var glamour.
Kim var, jag vet inte, lat?
Och hennes +2 visste inte om det.
Men det gjorde inte så mycket.
Jag och Jussan fick glittra för oss alla.
Hur roligt kan man ha på Jefferssons Pub i silverklänningar?
Det ni!


På fredag bär det av till Stöten med jobbet.
Ska bli nice!
Pulka pulka pulka.
Ska tydligen bli sjukt bra väder också.
Typiskt Stöten.


Snart är det slutjobbat för dagen och då ska jag till Stefan och få min veckomassage.
Sånt gillar vi. Även om jag hade blåmärken på skuldran efter förra gången.
Men oj? Konstigt.


Häj

2009-04-01 @ 16:20:27 Permalink


Kommentarer
Postat av: Bull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback