Fullspäckad semester New Year NineteenSeventyfive på en spårvagn

Denna veckan har det varit mycket!
Vi har:
Haft värdering på lägenheten av Svensk Fastighetsförmedling. Dock ska vi använda oss utav Lundin.
Varit på tre visningar, ett hus, ett radhus och en lägenhet.
Ska på en visning till idag. 2in1 så att säga. Två nyproducerade lägenheter. Sketafina!
Jag har varit på intervju
Vi har varit hos veterinären med Milo
Och på måndag ska vi träffa Niklas på Lundin för värdering och lite sånt.
Och i torsdags var jag äntligen och blev lite mörbultad hos Stefan. Min massör.

Fredagen var ju "påtvingad" semester.
Dock bra dag av mig att välja då jag fick mycket gjort + att det var himla fint väder ute.
När vi kom hem från veterinären packade vi ihop lite prylar, bytte om till sommarkläder (!!) och gick ner och satte oss på gräset på vår gård.
Satt och fikade och spelade yatzy medan milo gick runt i sin nya fina sele och kämpade med sin nya aktivitetsboll.
Veterinären tyckte att vi skulle ha sele på honom, allra helst nu när han har sånna besvär med halsen.
På tal om det så måste jag komma ihåg att ge honom medicinen nu snart.
Få honom att äta samtidigt blir dock knivigt.
Han äter bara när han själv vill, aldrig när jag ställer ner maten.
Han är typ aldrig vrålhungrig.

Mikael åkte spårvagn idag för första gången på 5 år.
Applåd! Inte illa pinkat att låta bli det så länge.
Men han hatar ju det och älskar att köra bil.
Han skulle jobba inne i femman så det kändes mest rimligt att han åkte vagn.
Allra helst då han kunde låna mitt kort.
Han borde ju överleva kan man tycka.

Åh gud!
Jag såg idag en film från Drinkstar hos Arne förra veckan.
Hahahaha.
Jag och Jussan firar New Years Eve 1975. Tracy Lord och Candy Fox kör videodagbok.
Fina peruker och pattpressning. Och lite implantat.
Jävla fint. Ett stolt ögonblick i mitt liv!
TUUR att vi hade perror på huvvet! haha
"Näää det är inte jag? Jag har ju brunt hår?!"

Nä nu, ska jag ta ut Milo så han får pissa.
Sen blir det frulle och ringa pappa.
Får se om han kommer med på visningen idag.

Ciao!
2009-04-25 @ 09:55:28 Permalink


Kommentarer
Postat av: jussan
Postat av: nilla
Postat av: Kadri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback